Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Kapok e értesítést a csomag érkezéséről?

Igen, amint átadtuk a csomagot futárszolgálatunk SMS-ben jelzi, hogy a csomag másnap érkezik. Az SMS-ben megkapod a csomag azonosítószámát és az ügyfélszolgálatuk számát is, ha bármi kérdés-kérés lenne a csomaggal kapcsolatban. A szállítás napján is értesítenek és megadják a kézbesítés idejének 3 órás intervallumát és a telefonszámot ahol lehet egyeztetni a kiszállítással kapcsolatban.

A csomag összekészítése 1-5 nap. Amint átadtuk a futárnak, másnap már meg is érkezik a csomag.

Kérhetem csomagpontra a csomagomat?

Jelenleg háztól házig szállítunk, és foxpost automatákba is szállítunk.

Mit kell tennem, ha a termék más színűnek tűnt a kép alapján és így nem szeretném megtartani?

Igyekszünk legjobb tudásunk szerint készíteni a termékekről a fényképeket, de a mi monitorunk színei kismértékben eltérhetnek a Tiédtől. Természetesen, ha nem kívánod a terméket megtartani az elállás joga 14 napon belül mindenkit megillet. Ebben az esetben kérlek küldd vissza a terméket a boltunk címére és visszautaljuk számládra a termék árát.

Mi a teendő, ha a webshopban már csak egy darab van készleten a kinézett termékből, de én többet szeretnék megvásárolni?

Ebben az esetben küldj nekünk üzenetet a "Kapcsolatok" oldalon keresztül és megpróbáljunk segíteni, hogy utánrendelhető e a termék illetve hogy a boltban még található e néhány darab, amit kérésedre fel tudunk tenni a webshopba...

Van e lehetőség egy terméket más színben vagy más mintával kérni?

Ha megtetszett egy termék, de még úgy érzed nem az igazi, lépj velünk kapcsolatba a "Kapcsolatok" oldal üzenetküldőjén keresztül és megpróbálunk segíteni..

Ugyanazokat a termékeket találom a webshopban mint a boltban?

Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a webshopban egyre több termék legyen megtalálható. A bolt termékei közül a mi kedvenceink és a legnépszerűbb termékek fognak felkerülni a webshopba. Azonban mivel a legtöbb termékünk egyedi, így nem ugyanazt fogjátok itt megtalálni mint a boltban...

Mit tegyek, ha elfogyott a termék amit szívesen megvásároltam volna?

Ebben az esetben küldj nekünk üzenetet a "Kapcsolatok" oldalon keresztül és megpróbáljunk segíteni, hogy utánrendelhető e a termék illetve hogy a boltban még található e néhány darab, amit kérésedre fel tudunk tenni névreszólóan a webshopba...

Az oldal tetejére