Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Kapok e értesítést a csomag érkezéséről?

Igen, miután feladtuk a csomagot, futárszolgálatunk, a posta vagy a Foxpost társaság SMS-ben vagy e-mailben jelzi a csomag érkezését.  

A csomagok összekészítése 2-7 napot vehet igénybe, egyes termékeket külső raktárból kell beszállítanunk. Futárszolgálatunk, a magyar posta, illetve a Foxpost telítettségtől függően 1-2 napos határidővel dolgozik.

Kérhetem csomagpontra a csomagomat?

Jelenleg csak háztól házig, illetve Foxpost automatákba szállítunk.

Mit kell tennem, ha a termék más színűnek tűnt a kép alapján és így nem szeretném megtartani?

Igyekszünk legjobb tudásunk szerint készíteni a termékekről a fényképeket, de a monitorod színei kismértékben eltérhetnek a valóstól. Természetesen, ha nem kívánod a terméket megtartani az elállás joga 14 napon belül mindenkit megillet. Ebben az esetben kérlek küldd vissza a terméket a "Szállítás, fizetés" menüpont alatt megtalálható  csomagvisszaküldési módok egyikén, add meg a bankszámla számodat és visszautaljuk számládra a termék árát.

Mi a teendő, ha a webshopban már csak egy darab van készleten a kinézett termékből, de én többet szeretnék megvásárolni?

Ebben az esetben küldj nekünk üzenetet a "Kapcsolatok" oldalon keresztül vagy e-mailben az artuskaportekak@gmail.com címre, és megpróbálunk segíteni, hogy a termék utánrendelhető-e,   esetleg a boltban még található-e néhány darab, amit kérésedre fel tudunk tenni a webshopba...

Van e lehetőség egy terméket más színben vagy más mintával kérni?

Ha megtetszett egy termék, de még úgy érzed nem az igazi, lépj velünk kapcsolatba a "Kapcsolatok" oldal üzenetküldőjén keresztül vagy e-mailben az artuskaportekak@gmail.com címen, és megpróbáljuk megoldani a problémát..

Ugyanazokat a termékeket találom a webshopban mint a boltban?

Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a webshopban egyre több termék legyen megtalálható. A bolt termékei közül a legnépszerűbb termékek fognak felkerülni a webshopba. Azonban mivel a legtöbb termékünk egyedi, így nem feltétlenül ugyanazt fogjátok itt megtalálni mint a boltban...

Mit tegyek, ha elfogyott a termék amit szívesen megvásároltam volna?

Ebben az esetben küldj nekünk üzenetet a "Kapcsolatok" oldalon keresztül vagy e-mailben az artuskaportekak@gmail.com címre, és megpróbálunk segíteni, hogy a termék utánrendelhető-e,   esetleg a boltban még található-e néhány darab, amit kérésedre fel tudunk tenni a webshopba...

Az oldal tetejére