Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Garancia

Elállás, jótállás és szavatosság


Segítünk, hogy megoldjuk problémádat:

Pénz-visszafizetési és termékcsere lehetőség - 14 napon belül, illetve vírushelyzetre való tekintettel a 14 napos termékvisszaküldést 30 napra bővítettük!

Nem jó a méret, nem tetszik élőben a szín, vagy bármi más miatt nem felel meg a termék, amit a webshopunkból rendeltél? 

Nagyon fontos számunkra, hogy jótállási, szavatossági és elállási ügyekben is elégedett legyél boltunkkal.

Törvényi kötelezettségnek megfelelően elállhatsz a vásárlástól, ilyen esetben küldd vissza a terméket postai úton erre a címre (Bondár Brigitta 1126 Budapest, Ugocsa utca 3., 4.emelet 19) 30 napon belül, és visszakaphatod a pénzt vagy cserélheted a terméket. (feltételek részleteiről és igénybevétel módjáról,  tájékoztatást kérhetsz  a 06(30) 364 5787-es telefonszámon, illetve az artushkaportekak@gmail.com e-mail címen)

Üzletünkben személyesen történő csere esetén a kicserélt termékre már nem vonatkozik a fogyasztót/vásárlót megillető elállási jog – mivel üzletünkben lehetőséget biztosítunk a termék jellemzőinek megismerésére és felpróbálására – így az már üzletben történő új vásárlásnak minősül.

Mi a teendő a termék meghibásodása esetén?

A szavatossági időtartam két részre tagozódik, erre kérünk figyelj. A vásárlást követő első hat hónapban bekövetkező meghibásodás esetén a törvény szerint automatikusan fel kell tételezni, hogy a hiba a termékben a vásárláskor már benne volt. Ha ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyítania, hogy a meghibásodás később, a vásárló valamely hibájából keletkezett. A hetedik hónaptól kezdve a kétéves időtartam végéig bejelentett reklamáció esetén, ha az eladó nem ért egyet a vásárló reklamációjával, a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a meghibásodás oka már a vásárláskor benne volt a termékben.

A szavatossági jogok a vásárlót két lépcsőben illetik meg. Az első lépcsőben kijavítást vagy cserét igényelhet. A vásárló választhat a két lehetőség közül, azzal a megszorítással, hogy az eladónak aránytalan többletköltséget nem okozó jogot nem választhatja.

A szavatossági jogok második lépcsőjére csak akkor lehet áttérni, ha a kijavítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalja, vagy azok nem valósíthatók meg. (A vásárló a forgalmazó költségére a hibás terméket továbbra is kijavíttathatja, ha utóbbi azt nem vállalta.) A második lépcsőben a vásárló az árleszállítás és elállás között választhat, de jelentéktelen hiba esetén az elállást nem igényelheti. Hogy mi minősül „jelentéktelen hibának”, az csak a konkrét hiba ismeretében dönthető el.

Kérjük, olvasd el a további információkat a "vásárlási feltételek" menüpont alatt.

Az oldal tetejére