Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Garancia

Elállás, jótállás és szavatosság


Segítünk, hogy megoldjuk problémádat:

Pénz-visszafizetési és termékcsere lehetőség - 14 napon belül

Nem jó a méret, nem tetszik élőben a szín, vagy bármi más miatt nem felel meg a termék, amit a webshopunkból rendeltél? 

Nagyon fontos számunkra, hogy jótállási, szavatossági és elállási ügyekben is elégedett legyél boltunkkal.

Törvényi kötelezettségnek megfelelően 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, és visszakaphatod a pénzt vagy cserélheted a terméket. Ilyen esetben kérlek, küldd vissza a terméket a "szállítás, fizetés " menüpont alatt leírt csomagvisszaküldési módok egyikén, illetve e-mailben (artushkaportekak@gmail.com) értesíts pénzvisszatérítési igényedről vagy a csere feltételeiről. 

Üzletünkben személyesen történő csere esetén, a kicserélt termékre már nem vonatkozik a fogyasztót/vásárlót megillető elállási jog – mivel üzletünkben lehetőséget biztosítunk a termék jellemzőinek megismerésére és felpróbálására – így az már üzletben történő új vásárlásnak minősül.

Mi a teendő a termék meghibásodása esetén?

A szavatossági időtartam két részre tagozódik. A vásárlást követő első hat hónapban bekövetkező meghibásodás esetén a törvény szerint automatikusan fel kell tételezni, hogy a hiba a termékben a vásárláskor már jelen volt. Ha ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyítania, hogy a meghibásodás később, a vásárló valamely hibájából keletkezett. A hetedik hónaptól kezdve, kétéves időtartam végéig bejelentett reklamáció esetén - amennyiben az eladó nem ért egyet a vásárló reklamációjával - a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a meghibásodás oka már a vásárláskor jelen volt a termékben.

A szavatossági jogok a vásárlót két lépcsőben illetik meg. Az első lépcsőben javítást vagy cserét igényelhet. A vásárló választhat a két lehetőség közül, azzal a megszorítással, hogy az eladónak aránytalan többletköltséget nem okozó jogot választhatja.

A szavatossági jogok második lépcsőjére csak akkor lehet áttérni, ha a javítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalja, vagy azok nem valósíthatók meg. (A vásárló a forgalmazó költségére a hibás terméket továbbra is kijavíttathatja, ha utóbbi azt nem vállalta.) A második lépcsőben a vásárló az árleszállítás és az elállás között választhat, azonban jelentéktelen hiba esetén az elállást nem igényelheti. Hogy mi minősül „jelentéktelen hibának”, az csak a konkrét hiba ismeretében dönthető el.

Kérjük, olvasd el a további információkat a "vásárlási feltételek" menüpont alatt.

Az oldal tetejére